korte blog terwijl de week toch 7 dgn duurde - Reisverslag uit Zdíkov, Tsjechische Republiek van Bert Schaak - WaarBenJij.nu korte blog terwijl de week toch 7 dgn duurde - Reisverslag uit Zdíkov, Tsjechische Republiek van Bert Schaak - WaarBenJij.nu

korte blog terwijl de week toch 7 dgn duurde

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

03 Februari 2018 | Tsjechische Republiek, Zdíkov

Hallo allemaal 03-02-2017.

Er lopen weer steeds meer reeën op de camping overdag, ze beginnen weer makker te worden. Afgelopen week betrapte ik overdag 7 reeën die op ons erf van het hooi stonden te eten. Voor die tijd kwamen ze alleen 's nachts. Het gaat dus goed met ze. Gek, maar vogels lusten geen gekookte rijst, we hadden over en nu het een paar dagen buiten de koelkast stond (sorry, ik was het helemaal vergeten) gaf ik wat aan de vogels, ze hebben er wel in geschraapt maar geen snavel van gegeten. Dat treffen de schapen dus weer, die zijn er gek op.

Er wordt strenge vorst voorspeld met sneeuw. Krijgen we dan toch nog een winter? Het zal mij benieuwen.

Het was een gezellige week, mijn broer en schoonzuster waren woensdag aan komen rijden met hun campertje en zijn zaterdag morgen weer vertrokken. Best gezellig en weer lekker bijgepraat. Ik weet weer helemaal hoe het reilt en zeilt in de familie en vrienden. Verder twee heerlijke wandelingen met ze in de bossen gemaakt, een keer boodschappen gedaan en verder geen gesjok door stadjes. Heerlijk. Altijd goed als je af en toe mensen uit Holland zien, er komen in het vroege voorjaar ook nog een paar vroegere heel aardige buren uit Holland een weekje bivakkeren. En zo komen we de lange winter door.

Verder weinig nieuws deze week, het leven gaat zijn gangetje.

Tot volgende week.

Bert