korte blog terwijl de week toch 7 dgn duurde - Reisverslag uit Zdíkov, Tsjechische Republiek van Bert Schaak - WaarBenJij.nu korte blog terwijl de week toch 7 dgn duurde - Reisverslag uit Zdíkov, Tsjechische Republiek van Bert Schaak - WaarBenJij.nu

korte blog terwijl de week toch 7 dgn duurde

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

03 Februari 2018 | Tsjechische Republiek, Zdíkov

Hallo allemaal 03-02-2017.

Er lopen weer steeds meer reeën op de camping overdag, ze beginnen weer makker te worden. Afgelopen week betrapte ik overdag 7 reeën die op ons erf van het hooi stonden te eten. Voor die tijd kwamen ze alleen 's nachts. Het gaat dus goed met ze. Gek, maar vogels lusten geen gekookte rijst, we hadden over en nu het een paar dagen buiten de koelkast stond (sorry, ik was het helemaal vergeten) gaf ik wat aan de vogels, ze hebben er wel in geschraapt maar geen snavel van gegeten. Dat treffen de schapen dus weer, die zijn er gek op.

Er wordt strenge vorst voorspeld met sneeuw. Krijgen we dan toch nog een winter? Het zal mij benieuwen.

Het was een gezellige week, mijn broer en schoonzuster waren woensdag aan komen rijden met hun campertje en zijn zaterdag morgen weer vertrokken. Best gezellig en weer lekker bijgepraat. Ik weet weer helemaal hoe het reilt en zeilt in de familie en vrienden. Verder twee heerlijke wandelingen met ze in de bossen gemaakt, een keer boodschappen gedaan en verder geen gesjok door stadjes. Heerlijk. Altijd goed als je af en toe mensen uit Holland zien, er komen in het vroege voorjaar ook nog een paar vroegere heel aardige buren uit Holland een weekje bivakkeren. En zo komen we de lange winter door.

Verder weinig nieuws deze week, het leven gaat zijn gangetje.

Tot volgende week.

Bert

Voor foto's
http://mlecnadraha.eu/index.php/bert-s-blog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Zdíkov

Mijn mooiste baan

Van Holland naar Tsjechië en weer terug

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2018

Adres wijziging

25 Augustus 2018

Nog 8 dagen

19 Augustus 2018

Nog Twee te gaan

12 Augustus 2018

Zo wennen we nooit aan ons pensioen.

05 Augustus 2018

Vergeten Rutte af te katten
Bert

Nog mede eigenaar van Camping Mléčná Dráha. Bij verkoop, gaan we dan terug naar Nederland of gaan we verder? De tijd zal het leren.

Actief sinds 24 Nov. 2016
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 29700

Voorgaande reizen:

24 November 2016 - 22 November 2026

Mijn mooiste baan

Landen bezocht: