Geen weer - Reisverslag uit Zdíkov, Tsjechische Republiek van Bert Schaak - WaarBenJij.nu Geen weer - Reisverslag uit Zdíkov, Tsjechische Republiek van Bert Schaak - WaarBenJij.nu

Geen weer

Door: Bert

Blijf op de hoogte en volg Bert

22 April 2017 | Tsjechische Republiek, Zdíkov

Hallo allemaal 22-04-2017

Wat een gruwelijk weer deze week, twee keer de gehele camping wit gehad. En guur koud, niet lekker vriezend koud maar regenkou, de kou die door alles heen gaat. Ik had dus geen zin in tuinieren maar dat was ook niet mogelijk met dit weer. Ik wilde nog een paar plekjes van de bus wegwerken maar ook daar was het weer niet naar.
Hum, geen goede week dus maar beter nu dan midden in het seizoen.

Een bod op twee lammetjes gehad, een beste prijs, maar ik twijfel, ik heb gras genoeg voor 5 schapen dus dat is het probleem niet. Maar het is wel heerlijk biologisch en medicijn vrij vlees wat ik dan ook verkoop. Ik moet eerst maar eens gaan kijken wat ik nog heb. Verkopen kan altijd nog. Enne.... ik geniet iedere dag van ze want dit jaar heb ik wel heel makke lammetjes, het zijn net hondjes.

Na lang zoeken ben ik met mijn HP terug gegaan naar de dealer met de vraag waarom hij wel mijn wifi netwerk pakt maar geen enkel vreemd netwerk. Ik was al uren aan het zoeken geweest, deels omdat ik het leuk vindt en deels omdat je er wat van leer. Maar ik gaf het op. Bij de dealer was het 5 minuten werk, het is een HP kwaaltje zei hij. Daarvoor had ik toch al heel wat forums bezocht maar dit was ik niet tegengekomen. Maar goed, ik weet nu hoe het de volgende keer moet.

Wij hebben niets gedaan door het weer, dus ook geen bijzonderheden.

Het was gewoon een saaie week.
Tot volgende week.

Bert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tsjechische Republiek, Zdíkov

Mijn mooiste baan

Van Holland naar Tsjechië en weer terug

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2018

Adres wijziging

25 Augustus 2018

Nog 8 dagen

19 Augustus 2018

Nog Twee te gaan

12 Augustus 2018

Zo wennen we nooit aan ons pensioen.

05 Augustus 2018

Vergeten Rutte af te katten
Bert

Nog mede eigenaar van Camping Mléčná Dráha. Bij verkoop, gaan we dan terug naar Nederland of gaan we verder? De tijd zal het leren.

Actief sinds 24 Nov. 2016
Verslag gelezen: 303
Totaal aantal bezoekers 29775

Voorgaande reizen:

24 November 2016 - 22 November 2026

Mijn mooiste baan

Landen bezocht: